Veelgestelde vragen


POP3 login

Waarom kan ik niet meer inloggen middels mijn POP3 client?

Na de migratie is het niet meer mogelijk om met de zogenaamde 'shortnames' in te loggen op uw POP3 mail account om berichten op te halen. U dient nu met het complete email-adres als gebruikersnaam in te loggen.

TOELICHTING: Uw e-mail adres is Naomi@leuk.be en u heeft bij gebruiker Naomi ingevuld. U dient nu dan als gebruiker niet meer Naomi te gebruiken maar Naomi@leuk.be. Let er wel op dat het gebruik van hoofd- en kleine letters wel uitmaakt bij het invullen van de gebruikersnaam.

« Terug

Gerelateerde vragen

Alle vragen


Registreer nu uw .EU domein

Wilt u een .eu domeinnaam registreren? Ook dat kunt u bij Doemee.be doen. Wel zo makkelijk!
 

Bestel nu uw .be domeinnaam!

Uw eigen .be domeinnaam? Verzin de beste naam voor uw website en registreer deze snel.

Verzin een .be domein- naam die bij u past!


Domeinnaam vrij?
Hostingpakketten