Veelgestelde vragen


Mailbox full

Ik krijg de foutmelding “Recipient's mailbox is full, message returned to sender. (#5.2.2).” Wat is dat?

Uw emailaccount (bijvoorbeeld in Outlook Express) haalt uw mail op een van onze server waar uw website en/of email wordt gehost. Het kan zijn dat uw email programma zo staat ingesteld, dat er een extra kopie van uw email op onze server wordt bewaard. Dit is niet noodzakelijk. De ruimte van uw mailbox op onze server is 50 MB. Als deze limiet is bereikt, kunt u geen email meer ontvangen.

U kunt dit heel eenvoudig verhelpen en voorkomen. Hieronder staat beschreven hoe u dit Outlook Express kunt aanpassen, voor andere email programma's verwijzen wij u naar de desbetreffende handleiding.
1. Ga in Outlook Express onder 'Extra' naar E-mailaccounts', vink 'Bestaande e-mailaccount weergeven of wijzigen' aan en klik op 'Volgende'.
2. Selecteer het email account en klik op 'Wijzigen'.
3. Klik in het nieuwe scherm op 'Meer instellingen'.
4. Klik vervolgens op de tab 'Geavanceerd'. Onder 'Bezorging' kunt 'Een kopie van berichten op de server achterlaten' aan– of uitvinken.

Als deze aangevinkt staat, wordt alle email ook op de server bewaard en dat kost veel ruimte. Wij adviseren deze optie niet aan te vinken. Staat deze optie uit, dan wordt de email die u via uw email programma gewoon op uw computer bewaard. Zo blijft u altijd ruim binnen de limiet van de mailbox.

« Terug

Gerelateerde vragen

Alle vragen


Registreer nu uw .EU domein

Wilt u een .eu domeinnaam registreren? Ook dat kunt u bij Doemee.be doen. Wel zo makkelijk!
 

Bestel nu uw .be domeinnaam!

Uw eigen .be domeinnaam? Verzin de beste naam voor uw website en registreer deze snel.

Verzin een .be domein- naam die bij u past!


Domeinnaam vrij?
Hostingpakketten